Szállítás 750 forinttól
  • Szállítási idő: akár a következő munkanapon
  • Szállítási díj: 1 100 Ft‎ egész Magyarország területére

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az online webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén az ismert elérhetőségeinken keresztül állunk rendelkezésre.

1. Szolgáltató adatai:

Logica Packaging EU s.r.o. 
Dolnozemská cesta 3 
Bratislava 851 04, Szlovákia 
Cégjegyzékszám: 36511111 
Adószám: 2022089399 
Közösségi adószám: SK2022089399 

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen szabályzat 2016. május elsejétől hatályos és visszavonásig hatályban marad. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 nappal az oldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a szolgáltató által üzemeltetett online webshop oldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére. Természetes személyek esetén a Felhasználóvá válás feltétele a 18. életév betöltése.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot az online webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. Az online webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem tudunk felelősséget vállalni a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. Rendelés menete

4.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást, a megvásárolni kívánt termék, termékek kosárba helyezésével.

4.2. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vissza” gombot. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár tartalma” ikonra kattintva.

4.3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

4.4. Felhasználó továbblépéshez a „Tovább” gombra kattintva kitölti az Alapadatokat (email cím, telefon), megadja a Számlázási adatokat, majd a Szállítási adatokat.

4.5. Felhasználónak itt lehetősége van egyéb információkat feltüntetni a rendeléssel kapcsolatban a Megjegyzés mezőben.

4.6. A felhasználási feltételek elolvasása után a négyszögbe kattintva Felhasználó elfogadja a felhasználási feltételeket (Ászf). Továbblépéshez a „Tovább” gombra kell kattintania Felhasználónak.

4.7. A Rendelés jóváhagyása lapon Felhasználó áttekinti az adatokat, ha nem talál hibát, akkor a „Rendelés véglegesítése” gombra kattint. Ellenkező esetben az „Vissza” gombra kattinthat korrigáláshoz.

4.8. Fizetési mód utánvét. Lehetőség van ettől eltérő fizetési módot igénybe venni, ehhez Felhasználónak kapcsolatba kell lépnie kollégáinkkal.

4.9. Szállítási költség: Az indulási időszakban a szolgáltató magára vállalja a szállítási költséget.

4.10. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban.

4.12. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.13. Felhasználó a megrendelés elküldését követően emailes visszaigazolást kap. Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg rendeléskor, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1 A szolgáltató a megrendeléseket abban a sorrendben dolgozza fel, ahogyan a rendelések érkeznek, és ahogyan ezt a rendszer rögzíti -a rendelések leadásával kapcsolatos időpont szerint. A rendelések feldolgozása 2-7 munkanapon belül történik, ez az időpont a megrendelések visszaigazolásától számolható. Ez az időpont változhat a szolgáltatóval megjelölt termékekkel kapcsolatban.

5.2. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.3. Ha szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.4. Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

6. Elállás jog

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja a költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék kiszállításának és visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ha a vásárló valamilyen ajándékot kapott a termék mellé ezt is hiánytalanul vissza kell küldenie az eladó fél részére. A 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 1.§ . bekezdése szerint, abból is kiemelten a b, pontja szerint a szállítási díjra vonatkozóan, abban az esetben, ha a szállítási díj külön díjként megfizetésre került vagy, ha a kiszállítás külön felszámított díj nélkül ingyenesen történt (a termék árából lett elengedve), elállás esetén a Vásárlónak meg kell térítenie a szállítás költségét, amit kedvezményként a webáruház üzemeltetője elengedett a házhoz szállításkor, a vásárlás megtörténtekor.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Az elállási jog nem érvényesíthető abban az esetben, ha a Felhasználó olyan terméket rendelt, ami nincs raktárkészleten, és kifejezetten a Felhasználó kérésére lett beszerezve a szolgáltató által. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót abban az esetben, ha a terméket sérülten, használtan, kibontva, hiányosan küldi vissza.

6.6. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a)     a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b)     olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c)     romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d)     olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e)     olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f)      olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

g)     olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

h)     lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

i)      hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

j)      nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

k)     lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

l)      a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

6.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

6.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a szoláltató, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.9. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

6.10. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a termék(eke)t.

6.11. A Felhasználó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

6.12. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.13. A visszatérítést a szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.14. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó a szolgáltató részére.

6.15. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

6.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

6.17. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve a következő linken érhető el: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:hu:PDF

6.18. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a szolgáltatót a jelen szabályzatban található elérhetőségeken.

6.19. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

7. Jótállás, szavatosság

7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

7.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.4. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék kézhezvételével számított két héten belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

7.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

8. A szavatossági igény esetén történő eljárás

8.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

8.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

8.3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

8.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

8.5. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

8.6. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

9. Vegyes Rendelkezések

9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.3. Amennyiben a szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

9.5. A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., adószám: 24868291-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható Bolt Programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

10. Panaszkezelés rendje

10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

10.3. Az írásbeli panaszt az online webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

  • Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
  • Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
  • Központi telefonszám: +36 1 459 4800
  • E-mail: nfh@nfh.hu
 

11. Adatvédelmi szabályzat

1. A Logica Packaging EU s.r.o. társaság, mint eladó és adatkezelő a Parfums.hu portál Üzemeltetője, Felhasználó személyi adatait dolgozza fel, amelyet a Felhasználó kizárólag közös kommunikáció és beleegyezés által adott meg az Üzemeltetőnek. A 18/2018 adatvédelmi törvénye alapján a társaság a személyes információs rendszer Üzemeltetője.

2. Szerződő felek azon állapodtak meg, hogy amennyiben a Felhasználó természetes személyként szerepel, köteles az Üzemeltetőnek a rendelés feldolgozása és kiszállítása érdekében megadni a nevét, vezetéknevét, levelezési címét, szállítási címét – azon belül az irányító számát, telefonszámát, e-mail címét. E célból nincs szükség az érintett személy beleegyezésére. 
Az Üzemeltető vállalja, hogy az érintett személy adatait az érintett beleegyezése nélkül nem fogja más célokra felhasználni és feldolgozni, kizárólag abban az esetben, ha erre az érintett külön beleegyezését adja.

3. Szerződő felek azon állapodtak meg, hogy ha a Felhasználó jogi személyként, illetve természetes személy – vállalkozó ként szerepel, köteles az eladónak megadni a cégnevét, cégszékhelyét – azon belül az irányító számát, adószámát, cégjegyszámát, telefonszámát és az e-mail címét.

4. Amennyiben az érintett beleegyezését adja személyi adatai marketing célú feldolgozására, az Üzemeltető vállalja, hogy az érintett személyi adatait kizárólag erre a célra fogja tárolni és feldolgozni. Az érintettnek joga van bármikor ettől a hozzájárulástól elállni. Az Üzemeltetőnek, mint eladónak joga van az érintett beleegyezésével feldolgozni személyi adatait, amennyiben az érintett betöltötte 16. életévét.

5. Az Üzemeltető vállalja, hogy a Felhasználó személyi adatait kizárólag az érvényes Szlovák Köztársaságon belüli jogi előírásnak megfelelően fogja kezelni. A 18/2018 Adatvédelmi rendelet 10. § (18) törvénye alapján az ügylet végeztével az Üzemeltető biztosítja a Felhasználó személyi adatai teljes törlését.

6. Az érintettnek joga van arra, hogy kérése szerint az Üzemeltető, mint eladó késedelem nélkül módosítsa a megadott téves személyi adatokat.

7. Az érintettnek joga van felszólítani az Üzemeltetőt személyi adatai törlésére.

8. Az Üzemeltető vállalja, hogy az adatbázisban lévő személyi adatokat nem adja ki harmadik félnek, kivéve, ha a külső szállító a termék kiszállítása érdekében ezt szükségelteti.

9. Az adatvédelem a természetes személyre, mint érintettre vonatkozik. A Logica Packaging EU s.r.o. társaság a személyi adatokat az Európai parlament és a tanács 2016. április 27.-én létrehozott (EU) 2016/679 rendelete alapján dolgozza fel, amely összefüggésben áll a 18/2018 Adatvédelmi rendelettel. A személyi adatok feldolgozási feltételekkel kapcsolatos többi információ a SZEMÉLYI ADATOK FELDOLGOZÁSI FELTÉTELEK-ben található, amely az Általános feltételek elválaszthatatlan részét alkotják. A személyi adatok feldolgozási feltételek egyben teljesítik az érintettel kapcsolatos tájékoztató kötelezettséget.

 

Budapest, 2018. január 1.

 



 


x

Strážiť dostupnosť

Ľutujeme, tento produkt je dočasne nedostupný. Pokiaľ máte o výrobok záujem, zadajte Vašu emailovú adresu a pri naskladnení Vás informujeme.

OK